0

Maatregelen omtrent het Coronavirus



De ontwikkelingen rondom het Coronavirus in Nederland houden we nauwlettend in de gaten, daarnaast baseren we onze extra maatregelen op het advies van het RIVM. Onze keuzes zijn altijd in het belang van onze medewerkers, klanten en onze organisatie.

We zijn trots op onze medewerkers en hoe ze omgaan met de veranderende omstandigheden. De gezondheid en veiligheid van onze klanten en medewerkers zijn voor Wildkamp topprioriteit.

Online kunt u bij ons natuurlijk 24 uur per dag, 7 dagen per week terecht. Daarnaast zijn onze vestigingen geopend volgens de normale openingstijden. Wel nemen we hier extra maatregelen. We brengen u hieronder graag op de hoogte van de door ons opgestelde maatregelen.

Tot slot doen we er alles aan om er voor te zorgen dat we u zo goed mogelijk van dienst kunnen zijn. We vragen uw begrip voor deze uitzonderlijke situatie en eventueel nodige aanpassingen.

Laatste update: 11 mei | 13:00

  • Vestigingen

    Onze vestigingen blijven gewoon open. Wel vragen wij onze klanten goed op te letten en onze vestigingen niet te bezoeken bij gezondheidsklachten of twijfel. Wij hebben onze medewerkers geïnformeerd om verspreiding van het virus zo goed mogelijk te voorkomen. We helpen u graag, maar denken aan de gezondheid van onze klanten en medewerkers. We hebben dan ook extra hygiëne maatregelen getroffen:

    • Onze medewerkers zijn geïnstrueerd om volgens een vaste en zo veilig mogelijke methodiek te werken, wij vragen u dat te respecteren. Dit houdt o.a. in dat we geen handen schudden en minimaal 1,5 meter afstand houden, onze medewerkers de koffiemachines etc. alleen zullen bedienen
    • Gebruik van een winkelmandje of karretje is verplicht
    • Desinfecteer uw handen alvorens een winkelbezoek aan onze vestiging
    • We vragen u als klanten alleen (zonder gezelschap) naar de vestiging te komen
    • Tip; geef alvorens u naar de vestiging komt de bestelling telefonisch of via de mail door, dan hoeft u niet langer dan nodig in de vestiging te wachten. Onze medewerkers doen er alles aan zodat de bestelling zo snel mogelijk klaar staat
    • Betaal zoveel mogelijk met een pinpas of smartphone (als u niet kunt pinnen, vragen we u om het geld op de kassa te leggen en het eventuele wisselgeld zelf op te pakken)
    • Onze specialisten gaan niet bij klanten op bezoek. Voor o.a. beregenings- en lichtplannen etc. helpen we u graag online verder. Voor vragen, mail ons en we nemen z.s.m. contact met u op
    • We verlengen onze retourtermijn naar 60 dagen
    Tijdens feestdagen kunnen er afwijkende openingstijden voorkomen bij onze vestigingen. U vindt uw dichtstbijzijnde vestiging hier.
  • Online bestellen

    Zoals gewoonlijk kunt u al onze producten online bestellen. Onze webshop is 24 uur per dag open en bij vragen of advies kunt u altijd contact opnemen via onze live chat, e-mail, WhatsApp of telefonisch.

  • Bezorgen

    Onze bezorgservice blijft onveranderd. Zowel PostNL als Oegema Transport blijven zendingen bezorgen. Vanwege drukte bij onze logistieke partners kan het voorkomen dat leveringen vertraging oplopen. Volg daarnaast de maatregelen van zowel Post NL als Oegema Transport op betreft het bezorgen van zendingen. De bevoorrading van ons distributiecentrum en onze vestigingen verloopt nu zoals gebruikelijk. Uiteraard brengen wij u op de hoogte wanneer er veranderingen plaatsvinden.

    Tijdens feestdagen kunnen er afwijkende levertijden voorkomen, bekijk deze hier.

  • Klantenservice

    Onze klantenservice is nog steeds goed bereikbaar, u kunt zoals gewoonlijk op diverse manieren contact opnemen. Het kan zijn dat onze klantenservice wegens beperkte bezetting enige vertraging oploopt bij het beantwoorden van uw vragen. Wij vragen hiervoor uw begrip.

    Wij doen er alles aan om er voor te zorgen dat we u zo goed mogelijk van dienst kunnen zijn. We vragen uw begrip voor deze uitzonderlijke situatie en eventuele nodige aanpassingen.
  • Goed om te weten
    • Wij houden ons aan de richtlijnen die het RIVM stelt. Mochten deze veranderen dan nemen wij passende maatregelingen.
    • Nieuwe acties en maatregelingen zullen wij tijdig op deze pagina publiceren. Bij grote maatregelingen zult u een update ontvangen via e-mail.
    • Wij doen er alles aan om de hygiëne en gezondheid op het hoogste niveau te houden, dit geldt voor in de vestigingen en ons hoofdkantoor, waar het grootste gedeelte van onze medewerkers inmiddels thuiswerkt.
    • Persoonlijk advies vinden wij belangrijk, en dat doen we waar mogelijk graag en op gepaste afstand. Door de maatregelen die we hebben genomen in onze vestigingen voor uw en onze veiligheid kunnen we echter niet op elk moment hier de aandacht aan geven die we zouden willen en die u van ons gewend bent. Wilt u voor advies een vestiging bezoeken, informeer dan van tevoren (bij voorkeur via e-mail) of er ruimte is voor een adviesgesprek. We hopen op uw begrip voor deze situatie.
Wildkamp maakt gebruik van cookies