0

Mijn account

Hieronder vind je de meest gestelde vragen over een online account op wildkamp.nl. Heb je een vraag die hier niet tussen staat? Neem contact op met de klantenservice, ze helpen jou graag!

Account aanmaken

  • Waarom moet ik een account aanmaken?
    Om een bestelling te plaatsen op wildkamp.nl of de Wildkamp app heb je een account nodig. Een account geeft jou eenvoudig inzicht in jouw persoonlijke korting, orderhistorie en andere persoonlijke gegevens. Daarnaast kun je bestellijsten maken en favorieten toevoegen zodat je eenvoudig jouw volgende bestelling kan afronden.
  • Hoe maak ik een account aan?
    Via onze registreer pagina kun je als zakelijke of particuliere gebruiker een account aanmaken. Vul de verplichte velden in en vervolgens heb je direct inzicht in jouw persoonlijke kortingen en kun je direct een order plaatsen.
  • Heb ik een apart account nodig voor de app?
    Nee, je kunt met hetzelfde account inloggen op de website en de app. Zo heb je altijd en overal jouw eigen prijzen bij de hand!
  • Kan ik als particulier ook een account aanmaken?
    Ja, ook als particulier kun je een account aanmaken om te bestellen op wildkamp.nl.

Mijn account

  • Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten?
    Via de pagina wachtwoord vergeten kun je een nieuw wachtwoord aanmaken. Binnen enkele minuten ontvang je een e-mail waarmee je een nieuw wachtwoord kunt aanmaken.
  • Hoe wijzig ik mijn gegevens?
    In de account omgeving van Wildkamp kun je jouw gegevens aanpassen. Het factuuradres kun je zelf niet wijzigen, neem hiervoor contact op met onze klantenservice.
  • Hoe wijzig ik mijn factuuradres?
    Het factuuradres kun je zelf niet wijzigen, neem hiervoor contact op met onze klantenservice.
  • Waar vind ik mijn factuur?
    Na aflevering van de producten op locatie of in de vestiging ontvang je een mail met de factuur in jouw inbox. Ontvang je jouw facturen nog niet digitaal? Dan ontvang je de factuur via de post. Jouw facturen voortaan digitaal ontvangen? Neem contact op met onze klantenservice.

    De facturen zijn op dit moment online niet in te zien.

    Let op: Onze e-mails kunnen in de spambox terecht komen.
  • Waar vind ik mijn persoonlijke korting?
    Eenmaal ingelogd kun je via het menu of de zoekbalk op zoek naar verschillende producten. De persoonlijke korting is verwerkt en zichtbaar bij de verschillende producten.

    Offerte op maat ontvangen in verband met grote afname? Neem dan contact op met jouw vestiging voor een offerte op maat.
  • Hoe werkt de favorietenlijst?
    Onder Mijn Wildkamp vindt u ook een favorietenlijst. Hier kunt u producten verzamelen die u markeert als ‘favoriet’. Dit kan handig zijn, bijvoorbeeld wanneer u vaak dezelfde producten bestelt. Zo hoeft u niet iedere keer opnieuw deze producten te zoeken, maar kunt u ze eenvoudig bestellen vanuit uw favorietenlijst.

    U kunt producten toevoegen aan uw favorietenlijst door via het desbetreffende product te klikken op ‘Op favorietenlijst’ naast de prijs en winkelwagen knop.

    De tekst ‘Op favorietenlijst’ verandert dan in ‘Naar favorietenlijst’. Wanneer u hierop klikt komt u in uw favorietenlijst terecht, waar dan het product is opgenomen.
  • Wat is een opgeslagen winkelmand?
    Heb je jouw winkelmand gevuld, maar wil je op een ander moment verder winkelen of de inhoud bewaren voor een repeterende bestelling? Dan heb je de mogelijkheid om jouw winkelmand op te slaan. Dit doe je door onderaan de lijst met producten in jouw winkelmand te klikken op ‘Opslaan’, naast de bestelknop.

    Wanneer je op ‘Opslaan’ hebt geklikt kun je de naam van jouw winkelwagen aanpassen in bijvoorbeeld de naam van een klant of een project. Wanneer je de volgende keer wilt verder winkelen vanuit deze winkelmand of het bestelproces wilt afronden doe je dat via jouw profiel, rechtsboven, klikken op ‘Mijn gegevens’. In het linkermenu kun je dan kiezen voor ‘Opgeslagen winkelwagens’.

    Let op: Wanneer u producten toevoegt aan uw winkelwagen, deze vervolgens opslaat en vervolgens nog een product toevoegt, wordt dit laatste item niet toegevoegd aan uw opgeslagen winkelwagen. U dient dan uw complete winkelwagen opnieuw op te slaan.
Ontdek de Wildkamp app!

Ontdek de Wildkamp app

Bestel altijd en overal eenvoudig online of gebruik de handige scanfunctie in de vestiging om sneller te winkelen.