0

Mijn account

Hieronder vindt u de meest gestelde vragen over een online account op wildkamp.nl. Heeft u een vraag die hier niet tussen staat? Neem contact op met de klantenservice, ze staan graag voor u klaar.

Account aanmaken

  • Waarom moet ik een account aanmaken?
    Om een bestelling te plaatsen op wildkamp.nl heeft u een account nodig. Met een account heeft u eenvoudig inzicht in uw persoonlijke korting, orderhistorie en andere persoonlijke gegevens. Daarnaast kunt u bestellijsten maken en favorieten toevoegen zodat u eenvoudig uw volgende bestelling kan afronden.
  • Hoe maak ik een account aan?
    Via onze registreer pagina kunt u als zakelijke of particuliere gebruiker een account aanmaken. Vul de verplichte velden in en vervolgens heeft u direct inzicht in uw persoonlijke kortingen en kunt u direct een order plaatsen.
  • Mijn account

    • Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten?
      Via de pagina wachtwoord vergeten kunt u een nieuw wachtwoord aanmaken. Binnen enkele minuten ontvangt u een e-mail waarmee u een nieuw wachtwoord kunt aanmaken.
    • Hoe wijzig ik mijn gegevens?
      In de account omgeving van Wildkamp zijn uw gegevens aan te passen. Het factuuradres kunt u zelf niet wijzigen, neem hiervoor contact op met onze klantenservice.
    • Hoe wijzig ik mijn factuuradres?
      Het factuuradres kunt u zelf niet wijzigen, neem hiervoor contact op met onze klantenservice.
    • Waar vind ik mijn factuur?
      Na aflevering van de producten op locatie of in de vestiging ontvangt u een mail met uw factuur in uw inbox. Ontvangt u uw facturen nog niet digitaal? Dan ontvangt u de factuur via de post. Uw facturen digitaal ontvangen in de toekomst? Neem contact op met onze klantenservice.

      De facturen zijn op dit moment online niet in te zien.

      Let op: Onze e-mails kunnen in de spambox terecht komen.
    • Waar vind ik mijn persoonlijke korting?
      Eenmaal ingelogd kunt op via onze menu structuur of zoekbalk op zoek naar verschillende producten. De persoonlijke korting is verwerkt en zichtbaar bij de verschillende producten.

      Offerte op maat ontvangen in verband met grote afname? Neem dan contact op met uw vestiging voor een offerte op maat.
    • Hoe werkt de favorietenlijst?
      Onder Mijn Wildkamp vindt u ook een favorietenlijst. Hier kunt u producten verzamelen die u markeert als ‘favoriet’. Dit kan handig zijn, bijvoorbeeld wanneer u vaak dezelfde producten bestelt. Zo hoeft u niet iedere keer opnieuw deze producten te zoeken, maar kunt u ze eenvoudig bestellen vanuit uw favorietenlijst.

      U kunt producten toevoegen aan uw favorietenlijst door via het desbetreffende product te klikken op ‘Op favorietenlijst’ naast de prijs en winkelwagen knop.

      De tekst ‘Op favorietenlijst’ verandert dan in ‘Naar favorietenlijst’. Wanneer u hierop klikt komt u in uw favorietenlijst terecht, waar dan het product is opgenomen.
    • Wat is een opgeslagen winkelmand?
      Heeft u uw winkelmand gevuld, maar wilt u op een ander moment verder winkelen of de inhoud bewaren voor een repeterende bestelling? Dan heeft u de mogelijkheid om uw winkelmand op te slaan. Dit doet u door onderaan de lijst met producten in uw winkelmand te klikken op ‘Opslaan’, naast de bestelknop.

      Wanneer u op ‘Opslaan’ heeft geklikt kunt u de naam van uw winkelwagen aanpassen in bijvoorbeeld de naam van een klant of een project. Wanneer u de volgende keer wilt verder winkelen vanuit deze winkelmand of het bestelproces wilt afronden kunt u via uw profiel, rechtsboven, klikken op ‘Mijn gegevens’. In het linkermenu kunt u dan kiezen voor ‘Opgeslagen winkelwagens’.

      Let op: Wanneer u producten toevoegt aan uw winkelwagen, deze vervolgens opslaat en vervolgens nog een product toevoegt, wordt dit laatste item niet toegevoegd aan uw opgeslagen winkelwagen. U dient dan uw complete winkelwagen opnieuw op te slaan.
Wildkamp maakt gebruik van cookies