0

Levering & afhalen

Hieronder vindt u de meest gestelde vragen over de levering en het afhalen van artikelen. Heeft u een vraag die hier niet tussen staat? Neem contact op met de klantenservice, ze staan graag voor u klaar.

Bezorging van bestelling

  • Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
    Bestellingen op werkdagen voor 20:00 uur online bestelt worden de volgende dag bezorgd. Bestelling afhalen? Dit kan in één van onze vestigingen iedere werkdag al vanaf 07:00 uur en op zaterdag vanaf 08:30 uur.

    Bestelling op een bepaalde dag laten bezorgen? U kunt zelf het bezorgmoment bepalen wanneer u de bestelling in uw winkelwagen afrond.

    Bij verzendingen via PostNL wordt u via track & trace zo nauwkeurig mogelijk per e-mail geïnformeerd waar uw bestelling zich bevindt en wanneer deze wordt afgeleverd.

    Voor vrachtzendingen ontvangt u de Track&Trace van Oegema Transport onder de naam Jarola (JCS). U ontvangt een e-mail met het verwachte tijdstip van leveren (met een bandbreedte van 2 uur, dus bijv. tussen 12:00 en 14:00 uur).
  • Wat zijn de verzendkosten?
    De meeste bestellingen worden door ons gratis bezorgd! Voor bestellingen met een geringe orderwaarde berekenen wij een tegemoetkoming in de verzendkosten.

    Pakketzendingen: €3,90 bij een netto orderwaarde lager dan €25,-. Vrachtzendingen: €27,50 bij een netto orderwaarde lager dan €125,-.
    Genoemde bedragen zijn exclusief BTW.

    Tip! Afhalen bij één van onze vestigingen is altijd gratis en kan al vanaf 07:00 uur.
  • Waar kan ik mijn bestelling laten bezorgen?
    Bestellingen kunnen bezorgd worden op een voor u geschikte locatie. Dat kan bij u thuis, op de zaak of op een werkplek ergens in Nederland zijn. Dit geldt ook voor de Waddeneilanden.

    Voor leveringen in België, Duitsland of Luxemburg hanteren we dezelfde leveringsvoorwaarden als Nederland.

    Tip! Komt u bijvoorbeeld vanuit Arnhem, maar heeft u een klus in Groningen? Laat de artikelen op locatie in Groningen of bij één van onze vestigingen in Groningen bezorgen.
  • Kan mijn bestelling in delen worden geleverd?
    Deellevering is mogelijk en kan worden toegevoegd worden aan uw Wildkamp.nl account. Neem voor de mogelijkheden en voorwaarden contact op met onze klantenservice.
  • Levering vracht op de eilanden
    Bestellingen kunnen bezorgd worden op een voor u geschikte locatie. Dat kan bij u thuis, op de zaak of op een werkplek ergens in Nederland zijn.
    Dit geldt ook voor de Waddeneilanden.
  • Ik heb een gedeelte van mijn bestelling niet ontvangen
    Het kan voorkomen dat een deel van de bestelling niet voorradig was. Neem contact op met onze klantenservice.

    Tip! Met het ordernummer kunnen we snel de status van uw order achterhalen. Dit nummer begint met 100.
  • Afhalen van bestelling

    • Waar kan ik mijn bestelling afhalen?
      Alle bestellingen zijn af te halen bij één van onze vestigingen. Onze vestigingen zijn op werkdagen geopend van 07:00 - 18:30 uur en op zaterdag van 08:30 - 12:30 uur.

      Bekijk de dichtstbijzijnde vestiging.

      Uiteraard worden voor bestellingen die afgehaald worden op een vestiging geen verzendkosten berekend!
      Bestellingen kunnen niet op PostNL-ophaalpunten worden afgehaald.
    • Status van bestelling

      • Wat is de status van mijn bestelling?
        We proberen u zo goed mogelijk te informeren over de status van uw bestelling. Houd uw e-mail de avond voor levering in de gaten, onze e-mail kan in de spam-box terecht komen.

        Geen bericht ontvangen? Neem dan contact op met de klantenservice.

        Tip! Met het ordernummer kunnen we snel de status van uw order achterhalen. Dit webshop ordernummer begint met 100.
      • Voorraad van artikelen

        • Wat wanneer een artikel niet voorradig is?
          We proberen u zo goed mogelijk te informeren over de status van uw bestelling. Houd uw e-mail de avond voor levering in de gaten, onze e-mail kan in de spam-box terecht komen.

          Geen bericht ontvangen? Neem dan contact op met de klantenservice.
          Tip! Met het ordernummer kunnen we snel de status van uw order achterhalen. Dit webshop ordernummer begint met 100.

          Wanneer een artikel in uw bestelling niet voorradig is nemen wij contact met u op om af te stemmen of u de bestelling in één keer of via deellevering wilt ontvangen.

          De actuele levertijd van een artikel is terug te vinden op de pagina van het betreffende artikel. Natuurlijk kunt u ook informeren bij uw vestiging of onze klantenservice.
        • Ik heb een gedeelte van mijn bestelling niet ontvangen
          Het kan voorkomen dat een deel van de bestelling niet voorradig was. Neem contact op met onze klantenservice.

          Tip! Met het ordernummer kunnen we snel de status van uw order achterhalen. Dit nummer begint met 100.

          Wanneer een artikel in uw bestelling niet voorradig is nemen wij contact met u op om af te stemmen of u de bestelling in één keer of via deellevering wilt ontvangen.

          De actuele levertijd van een artikel is terug te vinden op de pagina van het betreffende artikel. Natuurlijk kunt u ook informeren bij uw vestiging of onze klantenservice.
        • Is het product op voorraad in de vestiging?
          Op de productpagina kunt u zien of het product voorradig is. Voor de actuele voorraadstatus in de dichtstbijzijnde vestiging kunt u ook contact opnemen met de vestiging van uw voorkeur.
Wildkamp maakt gebruik van cookies