0

Bestellen & betalen

Hieronder vindt u de meest gestelde vragen over bestel mogelijkheden en betaalopties. Heeft u een vraag die hier niet tussen staat? Neem contact op met de klantenservice, ze staan graag voor u klaar.

Een bestelling plaatsen

  • Hoe kan ik een bestelling plaatsen bij Wildkamp?
    Het plaatsen van een bestelling kan via onze webshop, een vestiging bij u in de buurt, telefonisch of per mail. Bekijk hieronder per mogelijkheid hoe u de bestelling plaatst.
  • Hoe plaats ik een bestelling in de webshop?
    Voor het plaatsen van een bestelling op Wildkamp.nl is een account noodzakelijk. Bekijk hier hoe u een online account aanmaakt. Selecteer de gewenste producten en vervolgens volgt u de stappen in de winkelwagen.
  • Hoe plaats ik een bestelling in een vestiging?
    In een vestiging en een bestelling plaatsen?
    In onze vestigingen staan deskundige en ervaren adviseurs klaar die graag helpen bij het plaatsen van een bestelling. Met 45 vestigingen is er altijd een Wildkamp vestiging bij u in de buurt, een overzicht van de vestigingen vindt u hier.

    Een bestelling plaatsen en afhalen in een vestiging?
    Online een bestelling plaatsen en deze afhalen in een vestiging in de buurt? Voeg producten toe aan de winkelwagen, klik vervolgens op bestellen. In het volgende scherm kan de levermethode gekozen worden, kies hier voor afhalen en selecteer de vestiging waar het product afgehaald moet worden. Het is mogelijk de producten pas in de vestiging af te rekenen.
  • Hoe plaats ik een telefonische bestelling?
    Telefonisch een bestelling plaatsen kan via een Wildkamp vestiging bij u in de buurt. De contactgegevens van de Wildkamp vestiging zijn hier terug te vinden. Daarnaast kunt u een telefonische bestelling ook plaatsen via ons hoofdkantoor, te bereiken via 0523 68 75 10.
  • Hoe plaats ik een bestelling via e-mail?
    U kunt mailen naar uw vestiging of naar verkoop@wildkamp.nl.
  • Hoe kan ik hulp krijgen bij het plaatsen van een bestelling?
    Hulp nodig bij het plaatsen van een bestelling? Wij helpen graag! Neem contact op met onze klantenservice.
  • Hoe kan een bestelling gewijzigd worden?
    Een bestelling wijzigen kan zolang het artikel ons magazijn nog niet verlaten heeft. Neem contact op met onze klantenservice om uw bestelling te wijzigen.

    Soms is een artikel al verzonden voor het wijzigingsverzoek binnenkomt. Uiteraard kunt u uw bestelling dan opnieuw plaatsen en het foutieve artikel retourneren. Via het online retourformulier kunt u uw bestelling retourneren.
  • Hoe kan een bestelling geannuleerd worden?
    Een bestelling annuleren kan zolang het artikel ons magazijn nog niet verlaten heeft. Neem contact op met onze klantenservice om uw bestelling te annuleren.

    Soms is een artikel al verzonden voor het annuleringsverzoek binnenkomt. Uiteraard kunt u het artikel dan retourneren. Via het online retourformulier kunt u uw bestelling retourneren.
  • Betalingen

    • Welke betaalopties zijn er?
      Webshop
      Bepaal zelf hoe u betaalt! In de webshop kunt u betalen via iDeal (Nederland), Bancontact (Belgiƫ), Sofort (Duitsland), PayPal of creditcards van VISA of Mastercard. Daarnaast is het bij vrachtzendingen via Oegema mogelijk om te pinnen bij de chauffeur (alleen in Nederland) bij aflevering van de bestelling.

      Vestigingen
      In de vestigingen kunt u contant betalen of pinnen. Voor vaste, zakelijke klanten is het mogelijk om op rekening te bestellen, eventueel via automatisch incasso, zowel online als in de vestigingen. Betalen in termijnen is niet mogelijk.
    • Kan ik ook op rekening bestellen?
      Het betalen op rekening is mogelijk voor vaste, zakelijke klanten. Het is eventueel ook mogelijk om via automatisch incasso uw bestelling af te ronden, zowel online als in de vestigingen. Betalen in termijnen is niet mogelijk.

      In aanmerking komen voor het bestellen op rekening? Neem contact op met onze klantenservice.
    • Hoe kan ik mijn factuur digitaal ontvangen?
      Steeds meer klanten ontvangen facturen graag digitaal. Facturen voortaan ook digitaal ontvangen? Neem contact op met onze klantenservice.
    • Mijn betaling is mislukt, wat moet ik doen?
      Uw order is dan helaas niet verwerkt, u zult ook geen orderbevestiging ontvangen. De order kan opnieuw geplaatst worden. Bij vragen kunt contact opnemen met onze klantenservice.
    • Waar kan ik mijn factuur vinden?
      Na aflevering van de producten op locatie of in de vestiging ontvangt u een mail met uw factuur in uw inbox. Ontvangt u uw facturen nog niet digitaal? Dan ontvangt u de factuur via de post. Uw facturen digitaal ontvangen in de toekomst? Neem contact op met onze klantenservice.

      Let op: Onze e-mails kunnen in de spambox terecht komen.
    • Hoe kan ik mijn factuurgegevens wijzigen?
      Factuuradres wijzigen? Neem contact op met onze klantenservice.
    • Wat als mijn factuur niet klopt?
      Klopt er iets niet aan de factuur? Neem contact op met de klantenservice of uw vestiging, dan kijken wij of we dit nog voor u kunnen wijzigen.
    • Wat als ik mijn factuur nog niet heb ontvangen?
      Op zoek naar uw factuur? Controleer uw mail en spambox wanneer u facturen digitaal ontvangt. Per post ook geen factuur ontvangen? Neem dan contact op met de klantenservice.
    • Kan ik retourpinnen?
      In onze vestigingen is het mogelijk uw geld retour te pinnen. Voorwaarde is dat de oorspronkelijke aankoop ook met een pinpas is afgerekend.
Wildkamp maakt gebruik van cookies