0

Bestellen & betalen

Hieronder vind je de meest gestelde vragen over bestelmogelijkheden en betaalopties. Heb je een vraag die hier niet tussen staat? Neem contact op met de klantenservice, zij helpen jou graag verder.

Een bestelling plaatsen

  • Hoe kan ik een bestelling plaatsen bij Wildkamp?
    Het plaatsen van een bestelling kan via onze webshop, app, een vestiging bij jou in de buurt, telefonisch of per mail. Bekijk hieronder per mogelijkheid hoe je de bestelling plaatst.
  • Hoe plaats ik een bestelling in de webshop?
    Voor het plaatsen van een bestelling op Wildkamp.nl is een account noodzakelijk. Bekijk hier hoe je een online account aanmaakt. Selecteer de gewenste producten en vervolgens volg je de stappen in de winkelwagen.
  • Hoe plaats ik een bestelling in de app?
    Het plaatsen van een bestelling werkt hetzelfde als op de webshop. Extra opties zijn er door artikelen te scannen in onze vestigingen, scannen op EAN waar ook ter wereld en het scannen in een thuismagazijn.
  • Hoe plaats ik een bestelling in een vestiging?
    In een vestiging en een bestelling plaatsen?
    In onze vestigingen staan deskundige en ervaren adviseurs klaar die graag helpen bij het plaatsen van een bestelling. Met 45 vestigingen is er altijd een Wildkamp vestiging bij jou in de buurt, een overzicht van de vestigingen vind je hier.

    Een bestelling plaatsen en afhalen in een vestiging?
    Online een bestelling plaatsen en deze afhalen in een vestiging in de buurt? Voeg producten toe aan de winkelwagen, klik vervolgens op bestellen. In het volgende scherm kan de levermethode gekozen worden, kies hier voor afhalen en selecteer de vestiging waar het product afgehaald moet worden. Het is mogelijk de producten pas in de vestiging af te rekenen.
  • Hoe plaats ik een telefonische bestelling?
    Telefonisch een bestelling plaatsen kan via een Wildkamp vestiging bij jou in de buurt. De contactgegevens van de Wildkamp vestiging zijn hier terug te vinden. Daarnaast kun je een telefonische bestelling ook plaatsen via ons hoofdkantoor, te bereiken via 0523 68 75 10.
  • Hoe plaats ik een bestelling via e-mail?
    Je kunt mailen naar jouw vestiging of naar verkoop@wildkamp.nl.
  • Hoe kan ik hulp krijgen bij het plaatsen van een bestelling?
    Hulp nodig bij het plaatsen van een bestelling? Wij helpen jou graag! Neem contact op met onze klantenservice.
  • Hoe kan een bestelling gewijzigd worden?
    Een bestelling wijzigen kan zolang het artikel ons magazijn nog niet verlaten heeft. Neem contact op met onze klantenservice om je bestelling te wijzigen.

    Soms is een artikel al verzonden voor het wijzigingsverzoek binnenkomt. Uiteraard kun je jouw bestelling dan opnieuw plaatsen en het foutieve artikel retourneren. Via het online retourformulier kun je jouw bestelling retourneren.
  • Hoe kan een bestelling geannuleerd worden?
    Een bestelling annuleren kan zolang het artikel ons magazijn nog niet verlaten heeft. Neem contact op met onze klantenservice om jouw bestelling te annuleren.

    Soms is een artikel al verzonden voor het annuleringsverzoek binnenkomt. Uiteraard kun je het artikel dan retourneren. Via het online retourformulier kun je jouw bestelling retourneren.
  • Kan ik als particulier een bestelling plaatsen?
    Ja, ook als particulier kun je (met jouw eigen account) een bestelling plaatsen op wildkamp.nl.

Betalingen

  • Welke betaalopties zijn er?
    Webshop
    Bepaal zelf hoe je betaalt! In de webshop kun je betalen via iDeal (Nederland), Bancontact (Belgiƫ), Sofort (Duitsland), PayPal of creditcards van VISA of Mastercard. Daarnaast is het bij vrachtzendingen via Oegema mogelijk om te pinnen bij de chauffeur (alleen in Nederland) bij aflevering van de bestelling.

    App
    Voor het betalen heeft de app dezelfde opties als in de webshop.

    Vestigingen
    In de vestigingen kun je contant betalen of pinnen. Voor vaste, zakelijke klanten is het mogelijk om op rekening te bestellen, eventueel via automatisch incasso, zowel online als in de vestigingen. Betalen in termijnen is niet mogelijk.
  • Kan ik ook op rekening bestellen?
    Het betalen op rekening is mogelijk voor vaste, zakelijke klanten. Het is eventueel ook mogelijk om via automatisch incasso uw bestelling af te ronden, zowel online als in de vestigingen. Betalen in termijnen is niet mogelijk.

    In aanmerking komen voor het bestellen op rekening? Neem contact op met onze klantenservice.
  • Hoe kan ik mijn factuur digitaal ontvangen?
    Steeds meer klanten ontvangen facturen graag digitaal. Facturen voortaan ook digitaal ontvangen? Neem contact op met onze klantenservice.
  • Mijn betaling is mislukt, wat moet ik doen?
    Jouw order is dan helaas niet verwerkt, je zult ook geen orderbevestiging ontvangen. De order kan opnieuw geplaatst worden. Bij vragen kun je contact opnemen met onze klantenservice.
  • Waar kan ik mijn factuur vinden?
    Na aflevering van de producten op locatie of in de vestiging ontvang je een mail met jouw factuur in je inbox. Ontvang je jouw facturen nog niet digitaal? Dan ontvang je de factuur via de post. Jouw facturen digitaal ontvangen in de toekomst? Neem contact op met onze klantenservice.

    Let op: Onze e-mails kunnen in de spambox terecht komen.
  • Hoe kan ik mijn factuurgegevens wijzigen?
    Factuuradres wijzigen? Neem contact op met onze klantenservice.
  • Wat als mijn factuur niet klopt?
    Klopt er iets niet aan de factuur? Neem contact op met de klantenservice of jouw vestiging, dan kijken wij of we dit nog voor jou kunnen wijzigen.
  • Wat als ik mijn factuur nog niet heb ontvangen?
    Op zoek naar je factuur? Controleer jouw mail en spambox wanneer je facturen digitaal ontvangt. Per post ook geen factuur ontvangen? Neem dan contact op met de klantenservice.
  • Kan ik retourpinnen?
    In onze vestigingen is het mogelijk uw geld retour te pinnen. Voorwaarde is dat de oorspronkelijke aankoop ook met een pinpas is afgerekend.
Ontdek de Wildkamp app!

Ontdek de Wildkamp app

Bestel altijd en overal eenvoudig online of gebruik de handige scanfunctie in de vestiging om sneller te winkelen.